Καλώς ήλθατε!

Καλώς ήλθατε!

Sunday, 9 September 2012

ΑΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ / SE SONO QUI BY ANTONIO BLUNDA VIDEOPOEM-TRANSLATION- RECITED BY CHRYSSA VELISSARIOU


SE SONO QUI


Se io son qui
quando la Tua sera
è un'isola di stanchezza

se son qui
e nient'altro vince
contro tutto il dolore
che Tu ed io


se io son qui
e se non posso fermarmi
sarà che il mio cuore è acceso
e non è un calcolo freddo


Questa sera è di stanchezza
ed io son qui per Te
con cento ragioni dell' universo

E non sono altro
che la Tua piccola sosta
sorridente
nei campi delle lanterne
(A Dio)
copyright 2012 Antonio Blunda


AN EIMAI ΕΔΩ

Αν εγώ είμαι εδώ
τότε που η νυχτιά Σου
είναι νήσος για το μόχθο

Αν βρεθώ εδώ
και δεν θα νικήσει άλλος κανείς
κόντρα σ' όποια οδύνη
παρεκτός Εσύ κι εγώ


Αν εγώ είμαι εδώ
κι αν αδυνατώ να σταματήσω
θα'ναι απ' την καρδιά μου μέσα
και όχι από ψυχρό υπολογισμό


Τούτη τη νυχτιά του μόχθου
είμαι εδώ μαζί Σου
για εκατό λόγους στο Σύμπαν


Και δεν είμαι άλλο
πέρα απ' τη  μικρή ανάπαυλά Σου
για χαμόγελο
κάτω από τις ουράνιες απλωσιές των καντηλιών Σου.

( Στο Θεό)

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΧΡΥΣΑ ΒΕΛΗΣΣΑΡΙΟΥ

IF I AM HERE

If I am here
when Your evening
is an island of tiredness

if i am here
and nothing else wins
against all the pain
like You and I

if I am here
and if I can not stop myself
it will be that my heart is turned on
and it's not a cold calculation

This evening is of tiredness
and I am here for You
with a hundred reasons of the universe

And i'm nothing else other
that Your short break
smiling
in the fields of lanterns

(to God)

Translation: Antonio Blunta