Οι χαώδεις ρίζες μου που
απλώνονται στο χώμα
αγνοούν την καταχνιά και
Αφού ο ήλιος κιότεψε κι ο
άνεμος με τυραννά
θα βρω λευτεριά μες στην
αφράτη αγκαλιά σου, Γη!
Παραφυάδες θαλερές
θα φυτρώσουν μέσ' από
την ουσία μου να γενούν
δέντρα, σαν ο ήλιος θα βγει.
Θα ζω για να μην είμαι
μόνη αφού οι άλλοι θα ζουν
απορροφώντας χυμούς
απ' το δικό μου σώμα
Αφού δεν είμαι μαζί
σου να σε ζήσω ζώντας
θ' αναλωθώ να ζήσει
ο κόσμος στ' όνομά σου
(cc)
My chaotic roots which
are spread in the ground
ignore the dark haze
and the barbed wire
Since the sun's hidden and
the wind tortures me
I find freedom in
your soft hug, Earth!
Vigorous offshoots
will sprout from within
my substance, trees will grow
and rise toward the sun
I'll be living just
to let people absorb
my body's juices
So I'll feel less alone
We won't be together
I'll never feed your soul again
so I'll be consumed
to save the world just
to honor your name
(cc)
